субота, 14. новембар 2015.

Svijet sa dva lica

Dva lica,dvije strane,dvije ruke,lijevica i desnica,Rotšild i Rokfeler su osnovni 'sastojci' svijeta.Bar tako kaže mit,ili nije mit ? Šta vi mislite ?

Sinoćnji događaju su me naveli na razmišljanje,a samim tim i na ovo što pišem sad.Opet Pariz,opet zločin.Opet režirana horor predstava za narodne mase. Dok širom svijeta ljudi tuguju,glumci i režiseri krvavog pira su iza paravana.Cijena lutkarske predstave ovaj put je bila veoma visoka - plaćana je vlastitim životom.

Dok sam lutao svojim mislima,trudio sam se približiti trenucima u kojima je nit razdvajala život i smrt Parižanima.Zvanična francuska politika je kroz vijekove nanosila zlo muslimanima (naročito Arapima).Hmm sad mi je na um došla ona narodna 'zlo se zlim vraća'.Upravo se to dešava narodu Napoleona Bonaparte. Sva djela im se odbijaju od glavu kao bumerang,sve se vrati.Zvali mi to Bog ili kosmička ravnoteža nevažno je.

Nešto što je prije svega izazvalo sumnju u planiranost ovog događaja meni bilo je prisustvo predsjednika Olanda jednom tako nebitnom događaju kao što je bila sinoćnja utakmica i pazite.... bum teroristički napad ?! Slučajno ? Slučajnosti ne postoje !

Kada bi pisao o ciljevima i pozadini ovog akta prevazišao bi svoju granicu,jer o tome nisam kompetentan da govorim.Moj tekst je bio osvrt o ljudskoj nesvjesti u kakvom svijetu živimo.Svi smo šahovske figure a odabrana grupa se poigrava s nama.Ne treba dozvoliti mržnju,JER TERORIZAM NEMA RELIGIJU.






Нема коментара:

Постави коментар